הודעות ומבצעים
עשו לנו לייק בפייסבוק, וקבלו שפע של מבצעים והטבות.


שאלות נפוצות
שאלות ותשובות נפוצות:
שאלה: האם יש לכם מספר גדלים מכל סלסלה או מגדל מתנות?
תשובה: רוב המוצרים מגיעים בגודל אחד, אולם קיימים מספר מוצרים כמו סלסלות פירות או זרי פירות שניתן לקבל במספר גדלים. כשיש אפשרות כזו , זה מצויין במידע על המוצר וכדאי לברר על כך עם נציג השירות שלנו.....
שאלה: האם עשויים לחול שינויים בתכולת הסלסלות, מגדלי המתנות או המארזים?
תשובה: תכולת הסלסלות, מגדלי המתנות או המארזים הינה לרוב קבועה. אולם במקרה של מחסור במלאי בפריט זה או אחר שמופיע בתמונת המוצר, אנו מחליפים אותו במוצר דומה אחר...
במקרה של מוצר המכיל פירות כגון סלסלות פירות, מגדלי מתנה או מארזים הכוללים פירות או זרי /מגשי פירות, עשויים לחול שינויים בתכולת הפירות, על פי עונות השנה, זמינות הפירות ועונתיות.
שאלה: אני רואה שיש בזרי הפירות מספר גדלים, איזה גודל של הזר אני רואה באתר שלכם?
תשובה: תתעלם מהגודל שאתה רואה באתר. תתייחס לכמות השיפודים שאני אומרת לך, שמתייחסת לכל הזרים שבאתר.
בזר אישי (במקרה ויש באותו זר גודל אישי) - יש 12 עד 15 שיפודים.
בזר קטן   - יש 20 שיפודים.
בזר בינוני - יש 30 שיפודים.
ובזר גדול - יש 40 שיפודים.
שאלה: באיזה כלי מגיעים זרי הפירות ? בכלי שבאתר?
תשובה: הכלים באתר הינם לתצוגה בלבד, הזרים כרגע מגיעים בכלים מקרמיקה של אלונה'ס. הכלי עשוי להשתנות מעת לעת , בהתאם להמצאותו במלאי.
שאלה: תוך כמה זמן מגיע המשלוח שעשיתי?
תשובה: בעקרון אנחנו לא מתחייבים על שעה, אלא מתאמים מול הלקוח. במרבית המקרים אין שום בעיה וזה מסתדר.
שאלה: אבל אני חייב שהמשלוח יגיע עד שעה X כי המקבל עוזב את מקום העבודה , זה כיבוד לישיבה , זה להרמת כוסית.....
תשובה: אני מבינה..., בוא/י נסיים את ההזמנה, ואנו ניקח את השעה שלך בחשבון, במקרה שתהיה בעיה עם השעה, נחזור אליך ונעדכן אותך. נעשה כל מאמץ....מכל מקום אם אנו מתחייבים, אז זה מגיע במועד שביקשת.
שאלה: איך הסלסלה, מגדל המתנות או המארז שבחרתי מגיע?
תשובה: הסלסלה שהזמנתם נארזת בצלופן עם סרט בד , מגדל המתנות והמארזים מגיעים ללא צלופן ואליהם מצורפת גלויה ועליה הברכה שנתתם לנו. האריזה מאוד "פיין" , מכובדת ויפה.
שאלה: מה כדאי יותר להזמין סלסלה או מגדל מתנות או מארז?
תשובה: זה תלוי באירוע . כדאי לך לזרום עם תחושת הבטן שלך.... ("תקשיב לבטן" ממה אתה מתלהב?...).
שאלה: יש לי אירוע ואני רוצה להזמין הרבה ממוצר מסויים. איך אני מקבל הצעה?
תשובה: תשאיר לנו את פרטיך ויחזרו אליך בצורה מסודרת , יבינו את צרכיך ויתנו לך הצעת מחיר... מה השם והטלפון? מהו האירוע? מתי האירוע?
שאלה: האם המחיר של כמות גדולה הוא אותו מחיר?
תשובה: המחיר הוא תלוי כמות. כמובן שבכמות גדולה, ניתן לתת לך הנחה...
יחזרו אליך ויתנו לך הצעה מסודרת.
שאלה: האם ניתן להוסיף למוצר שבחרתי תוספת כלשהי?
תשובה: כן, ניתן להוסיף למוצר מגוון תוספות (ראה באתר תחת תוספות ) כגון חלה בימי שישי, עוגה, בלון, ועוד.
שאלה: האם ניתן לבוא לאסוף את המוצר מהחנות ולחסוך את עלות המשלוח?
תשובה: כן בשמחה. ניתן לאסוף את הזר מהחנות של אלונה'ס - עינוגי פירות  , במרכז המסחרי , שברחוב הזורע 1, כפר שמריהו.צריך רק לתאם את שעת האיסוף, והמוצר יחכה לך טרי בחנות.
שאלה: אם אני רוצה לשנות דברים במוצר שבחרתי , אפשר?
תשובה: בעקרון , אנחנו לא משנים את המוצרים. יש מגוון גדול, ותוכל לבחור מוצר שתאהב...
שאלה: מה קורה בזרי פירות שיש בהם תותים? יש עכשיו תותים?
תשובה: בחודשי הקיץ ועד דצמבר, הזרים עם התותים בשוקולד אינם רלבנטים.
שאלה: האם ניתן לצפות את הפירות בשוקולד?
תשובה: לא, בחודשי הקיץ חם מדי והזרים עם שוקולד הופכים ל"בוציים". לכן בקיץ אנחנו לא עובדים בכלל עם פירות מצופים בשוקולד.
שאלה: האם המוצרים כשרים?
תשובה: כן המוצרים באתר הינם כשרים.
שאלה: האם ניתן לצרף תעודת כשרות?
תשובה: כן, על כל מוצר ניתן לצרף מדבקת כשרות. במידה ותירצו , ניתן לצרף גם צילום של תעודת הכשרות.
שאלה: כיצד משונעים המוצרים? בקירור?
תשובה: המוצרים באתר משונעים ללקוח מצוננים.
* הרכבים אינם רכבי קירור.




להזמנה טלפונית חייגו למספר 03-5401884

© כל הזכויות שמורות לאלונה'ס.

סלסלות פירות  |  מגש פירות